Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~ES | użytkownik

imię i nazwiskoewelina adresSłowacja zarejestrowany08.09.2005 @05:03:40 ostatnio na stronie15.01.2017 @23:17:45

ulubiona technika:
- babranie się w glinie
- kolaż tradycyjny (makulatura, nożyczki, klej...)







depresję miewam czasami --------> http://www.depresja.digart.pl

wiecej RAKU --------> http://siddhis.etsy.com

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwsiddhis.etsy.com
digarty48 komentarze3204 posty na forum13 newsy1

komputer / sprzęt
rączki dwie małe

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
+ormo    14.09.2005 @02:33:01
przyślę Ci łańcuszek to się jakoś dzwigniesz biedactwo
pozdrawiam serdecznie
~mkroot    14.09.2005 @01:27:10
nie ma za co i dobrej nocy ja ide spać
~Infernus    13.09.2005 @18:13:30
dziękuję
_______
Sprzedam tablet WACOM INTUOS 3 a5 za 750 zł (IDEAŁ) - nieużywany


Info: kontakt@lukaszchowaniec.pl
-PORNUS    13.09.2005 @09:48:20
U mnie zawsze jest klimat. Starzy rybacy powiadają, że śródziemnomorski Pozdrawiam
+lisa    13.09.2005 @04:31:49
no ja byłam i mniam w rzeczy samej.
na co dzień pracuję w gliwicach, tak zupełnie na marginesie dodam
tymczasem pozdrawiam zza wielkiej wody!
~maori    13.09.2005 @04:20:13
dzieki zaa komenta..zajrze pozniej do ciebie...narazie musze dorosnac do ostaniej pracki twej...pozdroo
~kupa4imagination    13.09.2005 @04:04:02
szaleje za pracami Twymi...


juz znajdujesz sie w ulubionych przyjacielach,
pozwolilem sobie na za duzo???
+uosiu    12.09.2005 @12:04:04
~RobertS    12.09.2005 @01:31:27
dzieki zycze milego buszowania gdyby cos.. to wieczorami jestem na GG.. numer znajdziesz Pozdrawiam i do nastepnego ....
_______
moja fotogaleria - zapraszam serdecznie: http://www.roberts-art.pl
~RobertS    12.09.2005 @00:19:14
Bardzo dziekuje za wizyte i ocenke - zapraszam w wolnej chwili do ogladniecia calej mojej galeri Trzymaj sie cieplo, zycze wielu "PS"
_______
moja fotogaleria - zapraszam serdecznie: http://www.roberts-art.pl
~yatzek    11.09.2005 @23:38:35
Witam na DA dziękuję za miłe komentarze Pani
_______
http://www.yadvert.pl , http://www.yatzek.pl, Życie jest jak szachy.... raz posuwasz królową , raz bijesz konia
~sicart    11.09.2005 @13:28:33
dzieee kuuuu jęęęę
~Robertus    11.09.2005 @13:00:08
Hehe, dzieki za koma, miewam czasem rozne jazdy
~MasSs    11.09.2005 @07:42:23
pozdrawiam i milego dnia
~PoisonIvy    11.09.2005 @02:32:24
_______
Wolę mieć puste folio i się znać, niż mieć pełno prac i nie wiedzieć nic.
^warnke8    11.09.2005 @02:26:48
cała przyjemność po mojej stronie E...
pozdrawiam cieplutko J.
-remik    11.09.2005 @02:13:29
dziekuje za wizytę i komentarze i oczywiscie ocenki, bardzo milusie
^warnke8    11.09.2005 @02:07:56
Dziękuję Ci bardzo za wizytę ...pozdrawiam J.
~KarolinaStopyra    11.09.2005 @02:02:29
no wiesz? :P
+uosiu    11.09.2005 @00:51:51
czy moglbym zlozyc podanie o wgranie wiekszej wersji zdjecia profilowego czy konieczna bedzie petycja z podpisami digartowiczów? dzieki za hihihaha
+ormo    10.09.2005 @12:01:59
ej bejbe,nie pluj sobie w monitor:D
pax
~maori    10.09.2005 @03:31:49
rowniez mi milo...pozdroo
+ormo    10.09.2005 @01:47:38
e tam śmetam:D
+ormo    10.09.2005 @01:40:08
dzięki za koment
no i witam
~mkroot    09.09.2005 @08:45:04
dzięki za komentarze i witam na DA
Poprzednia strona 1 ... 31 32 33 34
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt